Category Archives: Buhalterija

Kaip įvertinti ar sugebėsite grąžinti paskolą?

paskolų refinansavimasBankai ir kredito bendrovės skaičiuoja, kad paskolos grąžinimo dalis turėtų sudaryti nemažiau nei 40 proc. pajamų. Tačiau kiekvieno iš mūsų situacija yra individuali. Juk galbūt esate iš tų, kurie slaugo senolį, arba turi nuolat sergantį augintinį, o gal niekaip neatsispiriate prabangiems pirkiniams? Tuomet bendrų gairių laikymasis gali tapti per daug optimistiniu lūkesčiu. Todėl savas galimybes grąžinti kreditą galima įvertinti ir kitaip.

Geriausi rodikliai – sąskaitoje mėnesio gale

Jums nerūpės paskolų refinansavimas paėmus kreditą jeigu kiekvieno mėnesio pabaigoje ir taip atsidedate numatytą sumą pinigų taupymui arba didesniems pirkiniams. Net jeigu banko arba kredito darbuotojai dailiai šypsosi ir praneša apie paruoštą paskolos pasiūlymą, o Jūsų sąskaitoje, nesulaukus mėnesio pabaigos jau švilpauja vėjai, skolintis nebūtų atsakingas žingsnis.

Kita vertus, svarbu apsvarstyti ne rožinį, o juodąjį scenarijų. Reiktų įvertinti visas galimai neplanuotas išlaidas ir taip įsitikinti, kad paskolų refinansavimas Jums nebus būtinas.

Skaičiuoklės

Antras pagalbininkas vertinant paskolos grąžinimo galimybę, taip pat ir jos sumą, turėtų būti skaičiuoklės. Jų pagalba galite įvertinti kiek ne tik kredito sumai, tačiau ir sumokamą palūkanų sumą.

Galiausiai, nepaisant to kas Jus domina: ar paskola, ar asmeninės skolinimosi galimybės, ar paskolu refinansavimas be uzstato, ar paskolu refinansavimas bankuose, ar paskolu refinansavimas atsiliepimai, visuomet kreipkitės į konsultantą, specialistą ir užduokite jam kuo daugiau klausimų.

Taupymas

Jeigu galvojame apie nedidelį kreditą, verta pirmiausiai apsvarstyti taupymo galimybę. Galbūt tai geresnė išeitis nei paskola ar paskolų refinansavimas. Jums nereiks būti įsipareigojusiam kredito bendrovei, bankui. Be to sutaupysite laiko informacijos rinkimui apie tokių taisyklių ir sąlygų, kaip refinansavimas be turto ikeitimo arba paskolu refinansavimas isiskolinusiems, nuostatas.

Visai neprasta idėja paprašyti draugų ar giminių pagalbos.

Paskolų refinansavimas

Viena iš dažniausių skolinimosi baimių yra ne šimtu procentu kirbantis nepajudinamas įsitikinimas apie galimybes skolą grąžinti. Dvejojama, svarstoma. Vis dėlto, jeigu susiduriate su finansiniais sunkumais Jums padės paskolos refinansavimas swedbank ar paskolos refinansavimas seb, paskolu refinansavimas kaune.

 

 

Dirbate su individualia veikla? Atsakome, ar verta samdyti buhalterį…

buhalterinės apskaitos paslaugosVis daugiau lietuvių įvertina galimybę dirbti sau ir dėl savęs. Juolab, mūsų šalyje suteikiamos gana patrauklios galimybės įgyvendinti norimas veiklas. Pavyzdžiui darbas su individualia veikla gana pigus, kadangi mokesčiai tikrai nėra dideli. Natūralu, kad tuo susidomi asmenys norintys išbandyti savo jėgas. Buhalterinės apskaitos paslaugos, tokiu atveju, yra reikalingas. Nors vesti individualios veikslo apskaitą nėra labai sudėtinga, visgi, šiuo darbus reikia palikti savo srities specialistams. Kitu atveju gali kilti problemų su VMI arba SODRA.

Kokius mokesčius mokama pagal IV?

Pirmiausia reikia akcentuoti, kad asmenys, kurie dirba su individualia veikla – mokesčius moka tik kartą per metus. Taigi, jiems labai patogu, kadangi nereikia kiekvieną mėnesį, o kai kuriais atvejais net ir kiekvieną dieną derinti smulkmenas. Visgi, labai dažnai žinojimas, kad liko dar daug mėnesių iki deklaravimo datos trukdo tinkamai susiskaičiuoti ir viską rašyti iš eilės. Labai dažnai pamirštama, skubama arba tinkamai nepasižymima. Tokiu atveju artėjant gegužės mėnesiui, kada laikas deklaruoti – daugelis žmonių pergyvena, kad nežino nuo ko pradėti. O juk susimokėti mokesčius valstybei yra būtina. Tuomet tenka samdytis buhalterius, kurie padeda suvesti visus galus į vieną vietą, o tuo pačiu ir kur kas permokėti už jų paslaugas.

Dirbant su IV reikia žinoti kelių rūšių mokesčius. Bent jau taip sako VMI, kurios atstovams dažniausiai viskas visada atrodo labai paprasta. Visgi, jeigu turite daugiau veiklų, jeigu kitur dirbate pagal darbo sutartį, jeigu mokotės, jeigu dirbate pagal autorinę sutartį, jeigu dirbate su keliomis pažymomis ir panašiai – egzistuoja labai daug detalių, kurios apima mokesčius. Kokios jos? O kas žino. Informacija dažniausiai pateikiama taip neaiškiai, kad ją suvokti gali tik specialistas. Būtent todėl buhalterinės apskaitos paslaugos net ir asmeniui, kuris dirba su tik IV yra tokios reikalingos?

Koks buhalteris Jums reikalingas?

Buhalterinės apskaitos paslaugos suteikiamos ne tik asmeninio buhalterio, kuris samdomas pagal darbo sutartį, tačiau taip pat ir kompanijų, kuriose dirba ne vienas šios srities specialistas. Būtent tokio pobūdžio paslaugomis vis dažniau pasinaudoja ne tik su individualia veikla dirbantys asmenys, tačiau taip pat ir verslininkai, kurie turi dideles įmones. Tokio tipo paslaugos labai populiarios, kadangi paslaugų kaina ženkliai mažesnės, gausite profesionalų plačias paslaugas, kurias atliks kompetentinga komanda. Tam tikra prasme tokio tipo buhalteriai yra nuostabus pasirinkimas, tad keista, kad vis dar yra asmenų, kurie samdosi asmeninius buhalterius ir moka nepalyginamai didesnius pinigus, kad gautų ne tokias kokybiškas paslaugas, kokia būtų įmanoma gauti.

Tiesa, buhalterinės apskaitos paslaugos suteikiamos daugelyje vietų. Kadangi specialistų poreikius platus – paslaugas siūlo ir daug asmenų. Jeigu norite atrasti pačius geriausius – įvertinkite kuo daugiau kriterijų. Kiekvienam žmogui jie gali būti vis kiti, tačiau galima išskirti šiuos aspektus:

  • Kokios tiksliai paslaugos yra suteikiamos.
  • Kokia tiksli paslaugų kaina.
  • Ar dažnai galima konsultuotis susitikus?
  • Internete perskaitykite atsiliepimus apie suteiktas paslaugas.
  • Ar nemokamai konsultuos ir vyresnysis buhalteris?

Kuo daugiau apie įmonę žinosite – tuo tikresni būsite, kad Jūsų pasirinkimas yra geras. Svarbiausia glaudžiai bendradarbiauti. Tai padeda pasiekti maksimaliai geresnių rezultatų. Taigi, jeigu dirbate su IV – už mažą sumą galite ženkliai palengvinti sau darbus.

Buhalterinė apskaita – itin atsakingas darbas

buhalterine apskaitaBuhalterinė apskaita turi būti patikima profesionalams. Yra bent trys paprastos priežastys, kodėl. Tai darbo našumas, skaičių tikslumas ir tvarka įmonėje.

Darbo našumas

Jei turite įmonę, kurioje dirba penki darbuotojai, tikriausiai neliepiate jiems užsiimti penkiolika skirtingų uždavinių vienu metu. Turbūt atrodytų net komiškai, jei socialinių tinklų administratorius vidury darbo dienos imtų taisyti savo stalą, vėliau ruoštų kavą partneriams, o paskui dar sėstų į furgoną ir vežtų kokį produktą pirkėjams. Šios mintys iliustruoja štai ką: kiekvienas turi savo pašaukimą ir reikiamas įvykdyti užduotis, o buhalterinė apskaita anaiptol ne išimtis.

Kai skaičių sistema patikima specialistams, kitų profesijų atstovai gali susikoncentruoti į savo uždavinius. Produktyvumo lygis padidėja, o tai teigiamai atsiliepia ir kompanijos rezultatams. Be to, kai žmogus užsiima tuo, kas jam patinka, darbas atliekamas su meile, atmosfera biure (ar kitokioje vietoje, priklausomai nuo įmonės veiklos specifikos) gerokai malonesnė.

Skaičių tikslumas

Kai kalbame apie skaičius, dažniausiai omenyje turime tikslumą. Visi žinome, kad 2 x 2 = 4. Žinome ir tai, kad 3 x 3 = 9 ar 8 + 8 = 16. Buhalterijos srityje skaičių gerokai daugiau, jie sudėtingesni, be to, reikia atlikti daugiau įgūdžių reikalaujančius matematinius veiksmus. Šiuolaikinė buhalterinė apskaita – neprimityvi. Tai reiškia, kad specialistai pasitelkia šiam reikalui skirtas programas. Jie jas puikiai įvaldę.

Net ir geriausia programa bus menkavertė, jei jos nevaldys specialistas. Buhalterinės apskaitos reikalams tvarkyti tikrai verta samdyti puikiai skaičius išmanančius asmenis, nes taip visi rezultatai bus tikslūs.

 Minėtini ir mokesčiai. Labai svarbu, kad jų būtų priskaičiuojama ne per mažai ir ne per daug, o tiek, kiek reikia. Taip išvengiama nesusipratimų ir galimų nesklandumų ateityje.

Tvarka įmonėje

Tinkamai pasirūpinus buhalterine apskaita, išvengiama chaoso. Dokumentai savo vietose, skaičiai „suganyti“, visi žmonės gavę tokius atlyginimus, kokie ir turi būti, pajamos ir išlaidos apskaičiuotos tiksliai. Nėra spragų, kurias vėliau tektų taisyti. Nėra spragų, sukeliančių chaosą.

Profesionalumas – ne šiaip žodis. Buhalteriams keliami aukšti reikalavimai. Ir tuos reikalavimus įvykdžius kiekvienas skaičius yra toks, koks turi būti. Ir ten, kur turi būti. Aišku, rezultatas džiuginantis tada, kai buhalterinė apskaita neatidėliojama paskutinei minutei.

Apskaita – ne vien skaičiai. Tai dabarties tikslumas ir žvilgsnis į ateitį. Gerai atlikti skaičiavimo procesai turi įtakos visoms įmonės sritims.

 

 

Besiskolinančių dilema: su užstatu ar be?

paskolos be uzstatoDaug kas naudojasi kredito bendrovių paslaugomis, kurios dažnai atliekamos skirtingomis sąlygomis. Vienas ryškiausių skirtumų tas, kad vienur teikiamos paskolos be uzstato, o kitur ne – čia kiekvienas, norintis pasiskolinti pinigų, manais turi įsipareigoti kuriam laikui užstatyti nuosavybės teise priklausantį turtą.

Užstatas – normalus įmonės reikalavimas

Finansiniai sandėriai – greitos paskolos be uzstato, greitieji kreditai – visada yra daugiau ar mažiau rizikingi. Paskolos prašantis asmuo sąlyginai rizikuoja, žinodamas, kad staiga pasikeitus gyvenimo sąlygoms, jis gali nesugebėti atiduoti skolos ir susilaukti didelių nemalonumų. Pastaruoju metu ryškėja ir dar viena besiskolinančių rizika – tai atsirandanti ne pražūtinga, bet tikrai kenksminga priklausomybė, dėl kurios nesistengiama pragyventi iš savo pinigų, nuolat skolinamasi, nebeįsivaizduojant kitokio pragyvenimo būdo. Su šiais sunkumais susiduria besiskolinantys, tačiau skolintojai rizikuoja dar labiau: jie, kaskart pateikdami paskolos be uzstato pasiūlymą, žino, kad klientas bet kada gali tapti nemokus ir skolą kažkada gali tekti išsikovoti pasitelkus teisinę sistemą. Todėl visiškai normalu, kad vis daugiau kredito bendrovių ima praktikuoti labiau įpareigojantį skolinimą su užstatu.

Ką galiu pasiūlyti skolintojui?

Nusprendus ieškoti paskolos be uzstato akcija gali smarkiai sumaišyti mintis: jeigu pamatysite, kad akcijos metu paskolą su užstatu galima gauti be palūkanų, būsite priversti smarkiai pagalvoti. Juk grąžinę reikiamą sumą atgausite savo turtą, o be to neteks papildomai už nieką mokėti. Tokiu atveju skolintis bus taip pat paprasta kaip iš draugo, o ir paskolos be uzstato pigiau tikrai nerasite. Todėl turėtumėte žinoti, koks turtas priimtinas kredito bendrovėms.

  • Gyvenamieji ir negyvenamieji pastatai, priklausantys Jums nuosavybės teise. Ekspertai įvertina Jūsų nurodyta turtą, o kredito bendrovė nusprendžia ar tai jai priimtinas variantas;
  • Žemės sklypai, kuriuose nėra jokių pastatų, įrengimų;
  • Transporto priemonės ir brangi technika;
  • Įvairūs juvelyriniai dirbiniai, brangakmeniai, kuriuos turi įvertinti specialistas, įgavęs kredito bendrovės pasitikėjimą;
  • Garso ir ryšio technika. Šie buityje naudojami prietaisai tinkami tik tuo atveju, kai skolinamasi nedidelė suma. Kita vertus, nedidelės paskolos be uzstato greitai suteikiamos ir be papildomų procedūrų.

Jeigu turite nuosavybės teise Jums priklausančio aukščiau paminėto turto, galite kreiptis į kredito bendrovę su savo pasiūlymu, kurį būtinai įvertins specialistais ir ne vėliau nei po poros savaičių pateiks Jums savo sprendimą.

Ieškokite specialių pasiūlymų, tačiau išlikite racionalūs

Daugelis kredito bendrovių klientų kasdien laukia viliojančių pasiūlymų, nuolaidų ir akcijų, kurios ne visada atneša tiek naudos kiek tikimasi. Žinoma, jei ieškote finansiškai naudingesnės paskolos be uzstato akcija yra pats geriausias laikas sudaryti sutartį, tačiau dažnai po išskirtiniais pasiūlymais slypi ir neeilinės sąlygos. Todėl būtina nuosekiai išsiaiškinti visus kredito bendrovės reikalavimus, konkrečiu atveju siūlomas sąlygas, nes greičiausiai Jums bus pasiūlyta smarkiai trumpinti arba ilginti sutarties trukmę, rinktis ribotas paskolos sumas ar vis dėl to įkeisti daugiau ar mažiau nuosavo turto. Tik nuo Jūsų priklauso ar išliksite racionalūs ir sugebėsite rasti optimalų sprendimą, ar elgsitės impulsyviai ir vėliau prisijungsite prie žmonių, besipiktinančių kreditų bendrovėmis, nors iš esmės dėl nesėkmių jie kalti patys.

Oficialiai užstatyti savo turtą tikrai nėra malonu, tačiau kartais tiesiog būtina. Taip elgiasi tūkstančiai žmonių visame pasaulyje, todėl tikrai netapsite išskirtiniu. Jeigu vis dėlto Jums tai absoliučiai nepriimtina, susidūrę su finansiniais sunkumais, ieškokite paskolos be uzstato ir būkite ramūs dėl savo ateities.

Kaip pasirinkti buhalterijos kursų įmonę?

buhalterijos kursaiŠiais laikais daugelis vietoje aukštosios mokyklos renkasi kursų galimybę, kadangi suvokia, kad aukštasis mokslas nebėra toks įtakingas, kaip būdavo anksčiau. Buhalterijos kursai šiuo metu sulaukia kur kas daugiau žmonių norinčių išmokti šio mokslo nei kad universitetai. Tai lemia labai akivaizdūs ir suprantami pliusai:

  • Buhalterijos kursai yra pigesnis pasirinkimas nei kad nusprendus studijuoti universitete arba kolegijoje. Žinoma, pastarosiose galima gauti valstybės finansuojamą vietą, tačiau iškart reikia įvertinti iš ko gyvensite tuos kelis metus, kol studijuosite.
  • Tuo pačiu buhalterijos kursai sutaupo labai daug brangaus jūsų laiko. Vis dažniau pasigirsta kalbos, kad aukštosios mokyklos baigimas reikalauja labai daug laiko. Tačiau realiai – jo tiek nereikia. Viena arba dvi paskaitos per dieną – keturis kartus per savaitę. Asmuo tarsi prisirištas prie mokslų, tačiau greta turi ir labai daug laisvo laiko, kurį gali išnaudoti kitoms reikmėms.
  • Taip pat kursų metu labiau yra orientuojamasi į praktiką, kai tuo tarpu studijų metu labiau į teoriją.
  • Darbdaviai šiuo metu ypač daug dėmesio kreipia į tai, ką yra baigę potencialūs darbuotojai. Vis dažniau pasigirsta kalbos, kad mieliau pasirenkami tie, kurie yra baigę kursus, nei kad auštąsias mokyklas, kadangi šie turi kur kas daugiau kompetencijos šioje srityje.

Buhalterijos kursai – puikus pasirinkimas tiems, kurie nori išmokti šio darbo specifikos. Tiek tokiu atveju, jeigu planuoja dirbti šioje srityje, tiek tokiu atveju, jeigu paprasčiausiai norite išmokti, kaip galima nesunkiai sutvarkyti savo namų finansus.

Akivaizdu, kad buhalterijos kursai yra labai geras ir rekomenduotinas pasirinkimas, tačiau kadangi Lietuvoje yra tiek daug kompanijų, kurios siūlo savo paslaugas – reikia tinkamai atsirinkti jums labiausiai tinkantį variantą. Susidėliokite kriterijus ir nuspręskite, kuris variantas jums atrodo geriausias. Juk ir paprasčiausi langai yra pasirenkami pagal konkrečius matmenis, kurie gali padėti nuspręsti pasirinkti geriausią variantą.

  1. Pirmiausia rekomenduojame nusistatyti pinigų sumą, kurią planuojate išleisti kursams. Geriausia su tokio tipo informacija yra susipažinti internete, kadangi ten viskas pateikiama labai aiškiai ir lengvai suprantamai. Tiesiog greitai gebėsite pasirinkti jums labiausiai tinkamą variantą ir įvertinus pliusus bei minusus nuspręsti, kurios firmos kainos pasirinkimas jums labiausiai tinka.
  2. Tuo pačiu reikia apgalvoti ir faktą, kad ne visada buhalterių kursai gali vykti tokiame mieste, kuris jums labiausiai tinka. Tiesiog dažniausiai jie rengiami tik tokiu atveju, jeigu yra surengiama grupė. Štai pavyzdžiui mažesniuose miesteliuose tokių galimybių apskritai nėra. Taigi visada galima pasirinkti labai gera ir patogia alternatyva, kaip virtualūs kursai. Jie vykdomi internetu ir tikrai mėgimai, kadangi tai paprasčiausias, pigiausias ir labiausiai laiką taupantis būdas išmokti tai, ko jūs norite.
  3. Rekomenduojame pasiskaityti ir apie kiekvienos kompanijos, kuri siūlo savo kursus, kompetenciją. Dažniausiai internete galima rasti labai daug info, kuri reikalinga, kad paprasčiau apsispręstumėte. Žinoma, nereikėtų į viską žiūrėti labai tiesmukiškai, tačiau bent jau maždaug suvokti pasirinkimą pavyks.

Buhalterijos kursai – puikus pasirinkimas išmokti ką nors naujo. Svarbiausia, kad suteikiamos patrauklios galimybės – pasinaudokite jomis.

Penki būdai kontroliuoti savo buhalterį

buhalterine apskaitaĮsivaizduokite situaciją: įmonė nusamdė nepilnam etatui buhalterį. Maloni išvaizda, įspūdingas gyvenimo aprašymas, geros rekomendacijos, kaina už paslaugas priimtina. Tik darbo vietą jis keisdavo kartą per pusmetį, bet tai nepasirodė Jums įtartina. Buhalteris paprašo pateikti dokumentus, nepatenkintas linksi galvą, tačiau sako, kad viską pataisys, po kelių mėnesių nustoja kelti ragelį, atsakinėti į laiškus ir nutraukia visus kontaktus, o netrukus iš mokesčių inspekcijos ateina pranešimas apie paskirtą baudą. Ar galima apsisaugoti nuo tokių atvejų?

Gerai, jei verslo pradžioje kurį laiką Jūs pats vykdėte buhalterinę apskaitą – Jums bus lengviau. Priešingu atveju geriausia sugaišti šiek tiek laiko ir sužinoti apie tai pagrindinius dalykus, kad žinotumėte, ko tikėtis. O štai keli paprasti patarimai, kurie padės Jums sukurti gerus santykius su savo buhalteriu.

Elkitės atsargiai su laisvai samdomais darbuotojais. Pradėjus verslą, labiau apsimoka naudotis laisvai samdomo darbuotojo paslaugomis. Jis atvažiuoja pas Jus kelis kartus per savaitę ar  mėnesį, pasiima dokumentus, o vėliau atveža ataskaitas, arba pats pateikia jas į reikalingas instancijas. Būtinai sudarykite su tokiu buhalteriu darbo sutartį ir paprašykite kontaktinių duomenų, geriausia ne tik jo, bet ir jo artimųjų, o kilus įtartinai situacijai nesidrovėkite jiems paskambinti, gal Jūsų darbuotojas pateko į ligoninę.

Tikrinkite banko išrašą. Jei leidžia galimybės, prašykite buhalterio kiekvieną dieną Jums aiškinti ką reiškia viena ar kita eilutė išraše. Jei pamatysite ką nors keisto, paprašykite informaciją patvirtinančių dokumentų. Ypatingo dėmesio reikalauja sumos, išimamos atlyginimams, komandiruotėms ir ūkinėms reikmėms. Taip pat patartina turėti Excel failą su tokiomis skiltimis: dienos pradžios likutis, įplaukos per dieną, išlaidos per dieną, dienos pabaigos likutis. Dienos pabaigos likutis turi sutapti su kitos dienos pradžios išrašu.

Skaičiuokite grynuosius pinigus. Dažnai buhalteriai pamiršta įforminti kasos dokumentus – kasos pajamų ir išlaidų orderius. O juk kasos operacijos tai viena griežčiausiai tikrinamų sričių. Todėl bent kartą per mėnesį paprašykite buhalterio parodyti Jums kasos knygą, pajamų ir išlaidų dokumentų žurnalą ir visus duomenis apie išlaidas, čekių kopijų nepakanka. Jei buhalteris nesugebės to padaryti, kažkas yra ne taip.

Tikrinkite likučius sandėlyje. Kartais yra naudinga prašyti ataskaitų apie sandėlyje esančius likučius. Jei Jūsų asortimentą sudaro ne dvi trys prekės, tikrinkite paklausiausias, deficitines ar vertingiausias prekes. Daryti tai reikia mažiausiai kartą per mėnesį.

Šnipinėkite. Pinigų ir prekių kontrolė – klasikinis būdas tikrinti buhalterį, kuriam Jūs pavedėte rūpintis buhalterinės apskaitos analize. Yra ir egzotiškesnės priemonės: įvairi programinė įranga, leidžianti stebėti Jūsų buhalterio kompiuterio ekraną, kamerų ir mikrofonų įrengimas buhalterio kabinete, šnipinėjimas. Galima žymėti svarbius dokumentus, kuriuos Jūs pasirašinėjate, kad išvengtumėte jų klastojimo.

Ką daryti, jei buhalteris dingo? Pirmiausia reikia kreiptis į policiją. Ten gausite pažymą, kurią reikės nunešti į mokesčių inspekciją. Tokiu būdu galima išvengti nuobaudų už laiku nepateiktas ataskaitas. Sutikrinkite dokumentus su mokesčių inspekcija. Su nauju buhalteriu patikrinkite visus laikotarpius, už kuriuos buvo atsakingas pabėgęs specialistas.

Tinkama buhalterinė apskaita – viena iš įmonės sklandžios veiklos sąlygų

buhalterinė apskaitaBuhalterinė apskaita – tai sistema, kurios pagalba registruojamos, grupuojamos ir apibendrinamos įmonės ūkinės operacijos ir ūkiniai įvykiai, išreikšti pinigais. Naudojant šią sistemą, gaunama informacija, būtina ekonominių sprendimų priėmimui bei finansinių ataskaitų sudarymui. Gautą įmonės finansinę informaciją analizuoja ir naudoja įvairūs suinteresuoti asmenys.

Lietuvoje apskaitą reglamentuoja specialus buhalterinės apskaitos įstatymas. Jis nustato ribotos ir neribotos civilinės atsakomybės juridinių asmenų, išteklių ir mokesčių fondų, ūkių, gyventojų, besiverčiančių individualia veikla, užsienio juridinių asmenų filialų ir atstovybių, veikiančių Lietuvos Respublikoje, turto, nuosavo kapitalo, finansavimo sumų, įsipareigojimų buhalterinę apskaitą, jos organizavimą ir tvarkymą.

Ūkio subjektai gali naudotis atskirų buhalterių ar buhalterines paslaugas teikiančių įmonių paslaugomis. Buhalterijos tvarkymas apima įvairias paslaugas. Tai gali būti pilna įmonės buhalterinė apskaita, atitinkanti bendruosius apskaitos principus ir teisės reikalavimus, finansinės apskaitos vedimas ir priežiūra, statistinių ir finansinių ataskaitų, tokių kaip balansas, pajamų ataskaitos ir pinigų srautų ataskaitos, rengimas, taip pat darbo užmokesčio apskaičiavimas, sąskaitų-faktūrų išrašymas ir gavimas, jų registracija ir gautinų sumų koordinavimas, išsamių metinių ataskaitų rengimas, o taip pat kitų klientų pageidaujamų buhalterinės apskaitos funkcijų užtikrinimas.

Renkantis buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančią įmonę, labai svarbu atsižvelgti į teikiamų paslaugų, tai yra apskaitos, kokybę. Šias paslaugas teikianti įmonė turi užtikrinti tinkamus apskaitos standartus, garantuoti tikslų mokesčių apskaičiavimą, laiku parengti deklaracijas ir ataskaitas bei jas pateikti. Labai svarbus kriterijus – buhalterinio darbo patirtis. Vertinga buhalterinės įmonės patirtis įvairių sričių įmonių buhalterinės apskaitos tvarkyme, ne vienus metus trunkantis bendradarbiavimas su įvairiomis Lietuvos ar tarptautinėmis įmonėmis rodo jos patikimumą. Be to, buhalterinė įmonė turi garantuoti kliento duomenų konfidencialumą ir užtikrinti saugumą. Tuo tikslu turėtų būti kaupiamos buhalterinės apskaitos kopijos. Buhalteriniame darbe ne mažiau svarbus yra ir darbo operatyvumas. Kliento darbas vyks daug sklandžiau, jeigu buhalteris į savo kliento prašymus, užklausas ar pageidavimus reaguos greitai ir galės tinkamai konsultuoti įvairiais apskaitos ar mokesčių klausimais. Todėl buhalteriai visada turi būti pasiekiami telefonu ar elektroniniu paštu. Taip pat būtina aptarti apskaitos (pirkimų, pardavimų, kasos, banko ir kt.) dokumentų perdavimo dažnumą ir būdus. Tai atliekant, atsižvelgiama į dokumentų kiekį bei kliento pageidavimus. Labai patogu, kai dokumentus galima teikti elektroniškai.

Tinkama įmonės buhalterinė apskaita padeda užtikrinti sklandžią įmonės veiklą.

Įmonės steigimas su specialistų pagalba

Tie asmenys, kurių artimiausiuose planuose egzistuoja ketinamas vykdyti imones steigimas, pakankamai dažnai susiduria su nemažu skaičiumi šio proceso vykdymo klausimų, kuriuos beveik visada jiems norisi išspręsti kuo greičiau. Juk tik tai padarius galima neabejoti, jog trokštamas ir toks reikalingas, sėkmingai atliktas imones steigimas turėtų leisti jau netrukus pradėti šio juridinio asmens pagrindu vykdyti visą pageidaujamą veiklą, kurios sėkmingas vystymas dažnai ne vienam susijusiam žmogui leidžia artimiausiu metu gauti nemažai akivaizdžios naudos. Žinoma, kai kuriems asmenims, tam tikrais atvejais būna reikalingas ir kiek mažiau įprastas imones steigimas uzsienyje, dėl kurio metu reikalingos įvykdyti veiksmų sekos neretai iškyla ir daug daugiau neaiškumų negu atliekant tokiomis pačiomis ypatybėmis pasižyminčias procedūras Lietuvoje. Taigi, tikriausiai būtent dėl tokių galimai iškylančių klausimų labai padeda šiuo metu pakankamai plačiai ir paprastai iš tiesų veiksmingai juos padedančios išspręsti tam tikroje srityje veikiančios imones. Juk pastarosiose dirbantys specialistai dažniausiai jau ne vienerius metus padeda žmonėms, kuriems artimiausiu metu būtų reikalingas steigimas ir būtent dėl to gali ne tik kokybiškai įregistruoti naują bendrovę, bet ir suteikti nemažai puikių patarimų dar neapsisprendusiems dėl savo būsimo juridinio asmens formos.

imoniu steigimasVisgi, daugelį žmonių dabartiniais laikais šiek tiek glumina ne tik klausimas, kokiu būdu jiems vertėtų pasirinkti sau tinkamiausią bendrovės variantą, bet ir jiems reikalingi imones steigimo dokumentai, kurių skaičius ar taisyklės, kuriomis jie pasižymi, kartais priverčia ne vieną valandą skaityti paaiškinimus. Juk, pavyzdžiui, net ir imones steigimo akto pavyzdys kai kuriems asmenims gali būti visiškai nesuprantamas dėl tam tikrų juo ketinančiam pasinaudoti piliečiui taikomų reikalavimų, taigi, šiuo atžvilgiu iškilus kiek didesnių ar mažesnių klausimų, visada yra naudinga pasiteirauti profesionalo nuomonės, nes tokiu būdu dažnai pavyksta nesunkiai sutaupyti ne tik laiko, bet ir neigiamų emocijų. Juo labiau, kad paprastai su tokių specialistų pagalba tampa daug lengviau tvarkoma ir įmonės steigimo dokumentų apskaita, kuri, pageidaujant sėkmingos veiklos, tikrai niekada neturėtų būti užmirštama.

Bet kokiu atveju, beveik visiems savo tam tikrą veiklą ketinantiems vykdyti asmenims labai praverčia ir tokia galimybė kaip įmonės steigimas elektroniniu būdu, dėl kurios yra daug lengviau sutaupyti nemažai laiko. Ir visiškai nesvarbu, ar toks toks steigimas būtų atliekamas savarankiškai, ar su specialistų pagalba, rezultatas gali būti pasiekiamas iš tiesų nebrangiai. Be to, imones steigimas internetu, tokio tikslo siekimo procesas, šiuo metu yra ganėtinai nemažai ištobulintas, todėl jį įvykdyti dažnai pavyksta be jokių itin sudėtingų nesusipratimų. O juk niekas nepageidauja, jog jų pačiu artimiausiu metu planuojamos įsteigti imones turėtų galimybę imti veikti tik praėjus daug ilgesniam nei yra reikalinga, laikotarpiui. Juo labiau, kad ir tuomet, kai būna reikalingas imones steigimas Lietuvoje, ir užsienyje, dėl pačių įvairiausių priežasčių galima susidurti su būtinybe kiek įmanoma skubiau pasiekti šį savo tikslą.

Bet kokiu atveju, beveik bet kokios imones steigimas daugeliui savininkų visada pasižymi kaip itin reikšmingas įvykis, kurį labai svarbu atlikti atsižvelgiant į visus esamuoju metu galiojančius reikalavimus ir, žinoma, savo turimus, asmeninius poreikius. Tarkime, tikriausiai joks asmuo, kuriam yra reikalingas individualios imones steigimo aktas, nors būdamas tikras tik vieno steigėjo egzistavimo, negalėtų teigti, jog šio dokumento patvirtinimas galėtų turėti visiškai nedaug jam asmeniškai aktualių rezultatų. Priešingai, atlikti savo siekiamui tikslui įvykdyti reikalingas procedūras dažniausiai yra stengiamasi kiek įmanoma geriau. O suplanuotas imones steigimas, sėkmingai jį pabaigus, neretai dar ne vieną dieną priverčia džiaugtis tuos asmenis, kurie yra individualiai su tokio pobūdžio procesu susiję.

Buhalterinės paslaugos Kaune – patogus būdas įmonės finansinių išteklių kontrolei

Buhalterinės paslaugos Kaune – tai labai patogus būdas tvarkyti savo įmonės finansinius išteklius ir buhalterinę apskaitą. Buhalterinės paslaugos Kaune gali padėti, tiek didelių įmonių, tiek mažų ar individualių įmonių vadovams teisingai pateikti buhalterinę apskaitą ir išvengti bereikalingų rūpesčių ir finansinių netekimų.

buhalterinės paslaugosBuhalterinė  apskaita, yra viena iš svarbiausių bet kokio sėkmingo verslo funkcijų. Tai finansinių išteklių ir apskaitos informacijos matas. Kokybiška buhalterinė apskaita labai svarbus faktorius kiekvienam verslui, o vadovybei sudaro galimybes gauti , tikslų ir aiškų įmonės finansinę padėtį. Be to, bet kokio dydžio įmonėse būtina registruoti ir įtraukti į ataskaitas verslo operacijas, sekti sąskaitų pateikimą ir stengtis išvengti problemų su mokesčių inspekcija, valstybinėmis agentūromis bei kitomis vietinėmis institucijomis. Buhalterinė apskaita suteikia ir pateikia finansinę informaciją ataskaitų pavidalu, kuri  reikalinga daugiausiai ne įmonių darbuotojams, o mokesčių inspekcijai, kreditoriams, tiekėjams, vyriausybės institucijoms ar kitiems suinteresuotiems asmenims. Finansų apskaita pakankamai sudėtinga ir labai struktūrizuota, todėl jai taikomi tiek vietos, tiek ir tarptautiniai apskaitos standartai. Finansų apskaita apima buhalterinę apskaitą, atitiktį vietos teisės aktams ir finansinių ataskaitų paruošimą.

Buhalteriai sukuria ir veda nuoseklią buhalterinių įrašų registraciją, pateikia metines finansines ataskaitas, reikalingas visiems atskaitingumo ir juridiniams tikslams. Buhalteriai privalo bendradarbiauti su klientais tam, kad užtikrintų vietos ir tarptautinius apskaitos informacijos standartus, tvarko personalo apskaitą, ruošia pareigybines instrukcijas, protokolus, įsakymus, derina skolų likučius su debitoriais ir kreditoriais, atstovauja įmonės finansinius interesus.

Valdymo apskaita suteikia ir pateikia ataskaitų pavidalu finansinę informaciją, skirtą daugiausiai įmonės vidaus tikslams. Ji suteikia pagrindą valdymui ir veiklos sprendimų priėmimui, reikalingą vadovams, darbdaviams ir savininkams. valdymo apskaita apima atitinkamų ataskaitų pateikimą, vidaus kontrolę ir biudžeto sudarymą.

Buhalterinės paslaugos Kaune orientuotos į klientą. Klientai, kurie naudojasi buhalterinėmis paslaugomis gauna profesionalias ir individualias paslaugas visais su apskaita susijusiais klausimais.

Orientavimasis į pagrindinį verslą yra svarbus, ne tik vykdant veiklą Lietuvos teritorijoje, bet ir užsienio rinkose. Daugumai tarptautinių įmonių tai tik natūrali sėkmingo ir efektyvaus verslo dalis.

Buhalterinės apskaitos paslaugos populiarios ne tik dėl jų kaštų efektyvumo, bet ir dėl geresnių rezultatų ir garantuotos kokybės. Be to, patikimas buhalteris yra vienas iš vertingiausių išteklių įmonėje, kurioje galioja pilnos verslo kontrolės ir saugumo reikalavimai.

Buhalterinės apskaitos paslaugos, teikiamos išorinio tiekėjo labai naudingos, kadangi nuolatinė apskaita vykdoma 365 dienas per metus, nekyla problemų dėl nedarbingumo lapelių, atostogų ar motinystės atostogų, ataskaitos ir finansinės suvestinės pateikiamos visada laiku laikantis naujausiais vietos biurokratiniais ir verslo įstatymais, ir tuo būdu vadovybė gali sutelkti visą dėmesį į verslo plėtrą ir jo augimą.

Kodėl savi buhalteriai yra geriau nei buhalterijos įmonė

savas buhalterisVerslininkai nuolatos įsivelia į diskusijas – kas geriau: buhalterijos įmonė su savo resursais ar vienas pasamdytas buhalteris? Yra nemažai ir vieno ir kitos nuomonės šalininkų, todėl šiandien pasistengsiu pasvarstyti vieną iš nuomonių – savi buhalteriai yra geriau…

Savas buhalteris reiškia, kad įmonė nusamdo darbuotoją pilnu arba puse etato, kuris dažniausiai savo darbą atlieka tos pačios įmonės biure. Tiesa, vietos reikalai dabar jau yra nebesvarbūs, nes nešiojamas kompiuteris yra tas pats, kas biuras – jį tereikia atsinešti į ofisą, bevieliu ryšiu prisijungti prie spausdintuvo ir skenerio ir viskas – daugiau nieko nereikia. Su laiku buhalterio vieta turės dar mažiau įtakos, bet apie tai – kitame straipsnyje.

Savas buhalteris dirba įmonėje, todėl supranta įmonės veiklą iš esmės. Buhalterinės apskaitos paslaugos yra teikiamos įmonių, kurios dirba nuotoliniu būdu, todėl joms gilintis į siauresnės specifikos rinką nėra nei laiko, nei noro – pritaikomos standartinės procedūros su standartizuotomis paslaugomis ir viskas. Savas buhalteris bendrauja su kolegomis, bet kada gali paklausti apie vieną ar kitą procesą ar neaiškų momentą ir taip įsigilinęs įvertinti ne tik išlaidas ir pajamas, bet ir būdus joms sutaupyti. Taip jam atsiveria galimybės tapti vyr. finansininku.

Buhalterinė apskaita yra gana sudėtingas procesas, reikalaujantis tam tikrų pastangų pradžioje, o vėliau viskas stoja į savo vėžes. Kai buhalteriui tenka spręsti daugiau sudėtingų problemų, didėja jo atsakomybės lygis, išryškėja ir lojalumo kompanijai mastai. Buhalterinių paslaugų įmonės nėra tokios lojalios. Šiuolaikinėje ekonomika lojalumas pasireiškia darbuotojų įsitraukimu į įmonės veiklą ir tikslą, todėl buhalteriai aktyviai prisideda prie verslo sėkmės. Jie yra labiau motyvuoti, nei bevardžiai buhalterinių paslaugų įmonės darbuotojai.

Buhalterio išlaikymas brangus yra tik tada, kai finansinės operacijos yra negausios ir nesudėtingos. Kai per mėnesį ateina šimtai sąskaitų, darbo sutarčių ar autorinių sutarčių, reikalingi kasdieniniai grynųjų operacijų priežiūros veiksmai, buhalterių išlaikymas iš karto atsiperka. Tai ta stadija, kai verslas pereina iš smulkaus į vidutinį. Buhalteris gali pasisamdyti konsultantus arba apskaitininkus savo nuožiūra ir juos kontroliuoti labiau, nei tai daro įmonė.

Štai jums ir trys pagrindinės priežastys, kodėl verta samdyti buhalterį. Aišku, prieš tai jį reikia surasti…