Įvairios šiuolaikinės verslo valdymo sistemos neabejotinai pakeitė daugelio įmonių ir organizacijų veiklas ir leido pasiekti rezultatų, apie kuriuos ne visos net svajodavo. Mūsų dienomis praktiškai neliko verslo srities, kuriai nebūtų galima pritaikyti vienokių ar kitokių įrankių Gamybinės kompanijos optimizuojasi ERP (angl. Enterprice resource planning) pagalba, Projektinę veiklą vystančios kompanijos atranda projektų valdymo programas (Project management software). Tai yra ganėtinai universalūs įrankiai, kurie tinka praktiškai bet kurioje srityje veikiančioms organizacijoms. Kalba eina apie klientų valdymo sistemas arba CRM (ang. Customer relationship management). Jų svarbą sunku pervertinti, nes klientų valdymas yra kiekvieno verslo augimo garantas, tad šie procesai turi būti valdomas maksimaliai efektyviai. Štai keli pagrindiniai būdai, kaip CRM sistemos padeda gerinti verslo rezultatus, bei užtikrina greitesnį augimą.
- Tinkamų klientų paieška. Naujų potencialių klientų pritraukimas dar nereiškia, kad pavyko pasiekti pagrindinį tikslą – parduoti ir užtikrinti, kad klientas sugrįš. Ne ką mažiau svarbu ir žinoti kurie klientai yra labiausia pasiruošę išbandyti paslaugas ar produktus. CRM pagalba įmonės gali gerokai efektyviau konvertuoti potencialius pirkėjus į pastovius. O pajungus prie sistemos elektroninį paštą, marketingo įrankius bei socialinius tinklus, galima pasiekti gar įspūdingesnių rezultatų.
- Pardavimų kaštų sumažinimas. Nepaslaptis, kad tikimybė parduoti esamiems klientams yra beveik 5 kartus didesnė, nei visiškai naujiems. Ir nors be naujų pirkėjų praktiškai neįmanoma įsivaizduoti pastovų augimą, tačiau jų pritraukimas yra nelengvas ir nepigus procesas. CRM pagalba galima atrasti naujų pardavimo galimybių jau esamiems klientams ir taip kompensuoti ne tokį greitą naujų atsiradimą.
- Geresnis klientų aptarnavimas. Neabejotinai vienas svaresnių faktorių, kuris leidžia užtikrinti gerą patirtį, kurią pirkėjas išsineša po apsipirkimo. Kai visa pardavimų komanda turi galimybę matyti visą bendradarbiavimo su klientu istoriją, tai palengvina naujų pasiūlymų ruošimą ir greitesnį aptarnavimą.