Kaip išrinkti pavadinimą įmonei?

IMONES pavadinimasPradėjus naują verslą labai svarbu išrinkti tinkamą pavadinimą įmonei. Deja, šis darbas ne visuomet yra toks lengvas, koks gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Naujos įmonės pavadinimas turi tiesiogiai sietis su siūloma produkcija ir kelti malonias asociacijas, jis turi būti išskirtinis, tačiau lengvas ir greitai įsimenamas. Blogai parinktas pavadinimas kels rimtų problemų ateityje – turėsite aiškinti žmonėms, ką reiškia įmonės vardas, kaip jį teisingai ištarti arba užrašyti. Be to, prastas pavadinimas gali kelti nemalonius pojūčius, todėl jūsų paslaugomis klientai nesinaudos.

Kurdami pavadinimą atkreipkite dėmesį į rašybą. Itin dažnai naujos įmonės nusprendžia naudoti įmantrius, sunkiai ištariamus ir sunkiai rašomus žodžius. Toks sprendimas nėra geras, kadangi klientams bus sunku įsidėmėti jūsų vardą. Be to, reikėtų vengti žodžių, kuriuos daugelis rašo klaidingai, pvz., grįžta, drąsus ir pan. Nepamirškite, kad jei klientas nemokės teisingai parašyti jūsų įmonės pavadinimo, greičiausiai jos neras internetinėje erdvėje.

Naujos įmonės pavadinimas turi būti praktiškas ir tiesiogiai sietis su bendrovės vykdoma veikla. Vis dėlto kūrybos nereikėtų atsisakyti. Geras pavadinimas turėtų kelti malonias asociacijas ir nebūti pernelyg nuobodus, pvz., jei vaikų kavinę pavadinsite „Kavinė vaikams“ greičiausiai didesnio kliento susidomėjimo nesulauksite, tačiau jei jos pavadinimas bus „Mėlynas drambliukas“ tikėtina, kad tiek vaikai, tiek jų tėveliai greičiau įsidėmės šią maitinimo įstaigą. Žinoma, pavadinimas turi patikti ne tik jūsų klientams, bet ir jums, todėl ieškokite frazės ar žodžio, kuris jūsų ausiai skambės itin maloniai ar kels gražius prisiminimus.
Rinkdamiesi pavadinimą, visų pirma privalote nuspręsti, ar pirmenybę teiksite aiškinamajam vardui ar bereikšmiam žodžių junginiui. Pirmuoju atveju įmonės pavadinimas paaiškins vartotojams, kokia veikla jūs užsiimate, pvz., „Lietuvos kino studija“. Toks pavadinimas yra ir naudingas ir saugus, kadangi klientai jį greitai prisimins, o jų galvoje liks tiesioginės sąsajos su jūsų bendrove. Antrasis variantas yra rizikingesnis, tačiau išradingesnis. Žinoma, reikšmės neturinčiam pavadinimui reikės skirti daugiau reklamos, kuri padės kurti asociacijas. Nors tokie pavadinimai reikalauja daugiau bandymų, vis dėlto įsigalėję jie tampa itin stiprūs, puikus to pavyzdys – paieškos sistema „Google“.

Daugelis verslininkų nusprendžia įmonės pavadinime naudoti savo vardą ar pavardę, tačiau specialistai primena, kad toks sprendimas tinkamas tik tuo atveju, jei žmogaus vardas yra gerai žinomas ir pats savaime turi vertę. Kitu atveju įmonės pavadinimas bus sunkiai įsimenamas ir klientams nekels jokių asociacijų. Kitas dažnas naujų įmonių pasirinkimas yra įvairios santrumpos, pvz., BMW ar LG. Nors tokie pavadinimai itin praktiški, vis dėlto jų reklamai reikės skirti ypatingai daug lėšų, kadangi raidžių junginiai yra sunkiai įsimenami ir turi praeiti daug laiko, kol jie tampa atpažįstami. Su tokiomis pačiomis problemomis susidursite ir tuo atveju, jei įmonės pavadinimui parinksite naujadarą, sudarytą iš atskirų raidžių ar skiemenų. Toks pavadinimas yra žaismingas ir originalus, tačiau be didelių lėšų, skirtų reklamai, jums nepavyks sukurti pavadinimo reikšmės ir stiprių asociacijų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.