Buhalterinė apskaita – kodėl verta rinktis ją tvarkančią įmonę?

buhalterija

Be buhalterinės apskaitos neapsieina nei viena įmonė. Tai yra tiesiog neatsiejama kiekvienos įmonės dalis, kurios paskirtis yra pranešti įmonės finansinę informaciją įvairiems suinteresuotiems asmenims – direktoriams, savininkams, vadybininkams, akcininkams, kreditoriams, ekonomistams, finansų analitikams ir valstybinėms mokesčių inspekcijoms – įstaigoms. Vien buhalterinės apskaitos dėka, įmonės valdyba gali priimti reikalingus finansinius ir ekonominius sprendimus įmonės naudai.

Kiekviena įmonė gali nuspręsti rinktis asmeninį buhalterį arba buhalterinę apskaitą tvarkančią įmonę. Vienas didžiausių privalumų renkantis įmonę, yra dvišalis sutarties sudarymas, kuris apdraudžia nuo netikėtų įvykių ir įpareigoja buhalterinės apskaitos įmonę, laiku pateikti finansines ataskaitas bei kitus reikiamus buhalterinės apskaitos dokumentus, kuriuos įmonė yra įsipareigojusi pateikti valstybinėms institucijoms.

Pasirinkus buhalterinės apskaitos įmonę, galima lengvai atsipūsti ir nustoti nerimauti dėl su apskaita susijusiais reikalais. Buhalterinė įmonė, pagal nustatytus reikalavimus atlieka ir kontroliuoja, kad apskaitos ir ataskaitų duomenys būtų teisingi ir laiku pateikti visoms teikiamoms išorinėms institucijoms ir įmonės valdymo organams – vadovams, direktoriams bei akcininkams.

Apskaitos tvarkymas apima visų įmonėje vykstančių finansinių operacijų apskaitos vykdymą, pagal įmonės pasirinktus apskaitos standartus, kurių yra keletas – VAS (Verslo apskaitos standartus) arba TFAS (Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus). Taip pat buhalterinės apskaitos tvarkymas apima metinių, o pagal poreikį ir mėnesio, ketvirčio arba kito pasirinkto laikotarpio finansinės ir valdymo ataskaitų rengimą, pagal šalies teisės aktų reglamentavimą.

Buhalterinė apskaita apima ir atskirų įmonės apskaitos funkcijų vykdymą. Visų pirma, gali būti skaičiuojamas darbo užmokestis pagal bendrovės pasirinktas darbo apmokėjimo sistemas. Prie to pačio gali būti rengiami  atsiskaitymo lapeliai darbuotojams.

Taip pat buhalterinės apskaitos įmonių pagalba, yra rengiama ir įmonės apskaitos politika, tvarka ir įvairios taisyklės, kurios yra susijusios su apskaitos procesais,  darbo užmokesčiu, dokumentų rengimu, personalu ir dar daugiau. Ši paslauga, iš buhalterinės apskaitos įmonės, sutaupytų daug ir brangaus laiko įmonėms, kurios galvoja atlikti visa tai pačios.

Pirkimo bei pardavimo pirminių dokumentų registravimas, kitų pirminių dokumentų sudarymas ir registravimas apskaitoje, banko išrašų duomenų registravimas apskaitoje, skolų su tiekėjais bei pirkėjais suderinimas, prekių sandėlyje apskaita, ilgalaikio turto apskaita ir dar daugiau gali būti atlikta buhalterinės įmonės pagalba. Į buhalterines įmones kreipiamasi ir dėl konsultacijų dėl veiklos finansavimo, pinigų srautų valdymo ir planavimo, biudžetų sudarymo, įmonių finansinės padėties įvertinimo ir dar daugiau.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.